SENSAI Ultimate

Het is volop herfst: het regent en de wind blaast de laatste restjes zomer weg. Waar we allemaal wel fan zijn van een heerlijk zomertje heeft de herfst toch ook z’n charme. Het is tijd om naar binnen te keren. Letterlijk en figuurlijk. Het binnen gezellig maken, kaarsjes aan en met een heerlijk dekentje op de bank. Fantaserend over de aankomende drukke maar oh zo gezellige dagen, volop gezelligheid met familie en vrienden. Wat gaan we doen, wie nodigen we uit? Wat zetten we op ons verlanglijstje en wat voor moois gaan we voor onze geliefde kopen?


Deze interessante tijd staat weer voor de deur, een ontzettend gezellige tijd die ervoor zorgt dat december toch wel de drukste maand van het jaar is. En dus een maand van kansen!

Nieuwe klanten bezoeken je winkel, vaste klanten doen hun aankopen graag bij jullie en wie weet weten bedrijven ook de weg naar jullie te vinden voor hun kerstgeschenken voor de werknemers. Heel leuk om tijdens het advies ook eens te linken naar skincare. En dan naar de mooiste, meest luxueuze en vaak ook kostbaarste producten. Dit zijn toch de kroonjuwelen op de plank!


Luxe kent vele verschillende facetten. Voor sommige mensen is luxe het hebben van geld, of het hebben van tijd, of het voelen van liefde. Of het hebben van spullen. Eén ding is luxe altijd; luxe is kostbaar voor diegene die het op waarde kan schatten en luxe is duur voor degene die dat niet kan!

Hoe ultiem is het als je een man kunt verleiden om een van de allermooiste crèmes ter wereld voor zijn vrouw te kopen? Of een zoon die zijn moeder eens ultiem in het zonnetje wil zetten als bedankje voor haar onvoorwaardelijke moederliefde? En vergeet de dames niet die zichzelf zo nu en dan eens ultiem willen verwennen na een jaar hard werken, zorgen en zichzelf een beetje héél erg vergeten zijn?


Maak er een ‘sport’ van om de meest mooie, kostbare en luxe producten die je in je winkel hebt onder de aandacht te brengen. Dan zal je zien dat je ze ook verkoopt!

De meest ultieme lijn van SENSAI is Ultimate. Voor deze gouden lijn geldt niet ‘goud voor oud’ maar goud voor het allerbeste, meest luxueuze, meest kostbare en ‘concessieloze’ huidverzorging. In mooie poëtische woorden kunnen we zeggen over deze fantastische lijn: SENSAI Ultimate wist het verleden, staat garant voor het heden en verandert de toekomst van de huid

SENSAI heeft het hele jaar door prachtige (en interessante!) skincare sets maar de decembermaand spant de kroon met de Ultimate set.


Deze Limited Edition komt in een exclusieve verpakking van goudkleurig cederhout, geïnspireerd door traditioneel Japans handwerk en is verfraaid met Sakura. Hij bevat ULTIMATE THE CREAM in origineel formaat en probeerverpakkingen van ULTIMATE THE LOTION en ULTIMATE THE EYE CREAM. Dit luxueuze trio combineert twee Japanse kostbaarheden – Sakura en Koishimaru Zijde –voor een stralende glans en een prachtige zijdezachte huid.

Klik voor meer ins & out's van deze lijn.

Het meest ultieme lijn van SENSAI is Ultimate. Voor deze gouden lijn geldt niet ‘goud voor oud’ maar goud voor het allerbeste, meest luxueuze, meest kostbare en ‘concessieloze’ huidverzorging. In mooie poëtische woorden kunnen we zeggen over deze fantastische lijn: SENSAI Ultimate wist het verleden, staat garant voor het heden en verandert de toekomst van de huid

SENSAI heeft het hele jaar door prachtige (en interessante!) skincare sets maar de decembermaand spant de kroon met de Ultimate set.


Deze Limited Edition komt in een exclusieve verpakking van goudkleurig cederhout, geïnspireerd door traditioneel Japans handwerk en is verfraaid met Sakura. Hij bevat ULTIMATE THE CREAM in origineel formaat en probeerverpakkingen van ULTIMATE THE LOTION en ULTIMATE THE EYE CREAM. Dit luxueuze trio combineert twee Japanse kostbaarheden – Sakura en Koishimaru Zijde –voor een stralende glans en een prachtige zijdezachte huid.

Klik voor meer ins & out's van deze lijn.