Met deze nieuwe geur wordt een ode aan de mysterieuze en zelfverzekerde Jimmy Choo-man gebracht.

DE GEUR

Deze nieuwe houtachtige, aromatische eau de parfum is ontworpen door Antoine Maisondieu en Marion Costero van Givaudan. Als top, de frisheid van kostbaar citroenkaviaar met zijn levendige ondertonen gecombineerd met de warmte van zwarte peper. Het hart opent met de sensualiteit van palissander en de verfijning van vetiver, en onthult de artistieke gevoeligheden van de Jimmy Choo-man, voordat de stedelijke elegantie van grijs amber gecombineerd met een noot van leder als basis wordt onthuld, voor een vleugje rebelsheid.

DE GEURNOTEN

Top: citroenkaviaar, zwarte peper

Hart: palissander, vetiver

Basis: grijs amber, leder

Jimmy Choo Urban Hero is vanaf september verkrijgbaar bij de luxe parfumerieën.

"We wilden een moderne stedelijke handtekening creëren om de spontane aard van street art te vangen, door melanges van kleuren en texturen te gebruiken, zoals straatartiesten dat doen,”

leggen Antoine Maisondieu en Marion Costero uit over hun nieuwste creatie.