BREAST CANCER AFFECTS US ALL

#TimeToEndBreastCancer
ELCompanies.com/BreastCancerCampain

Elke 19 seconden, ergens in de wereld, wordt een vrouw gediagnosticeerd met borstkanker.* Voor diegenen die de diagnose borstkanker hebben, krijgt de tijd een geheel nieuwe betekenis.

We weten dat er aanzienlijke vooruitgang is geboekt in de strijd tegen borstkanker. Sterftecijfers zijn afgenomen

39% sinds de late jaren 1980, ** vijfjaarsoverlevingspercentages zijn beter dan 90% met vroege detectie en behandelingen en chirurgische technieken zijn drastisch verbeterd. Sinds haar oprichting heeft The Campaign een sleutelrol gespeeld in de vergelijking - inspirerende hoop, niet alleen bij patiënten, maar bij de miljoenen mensen die elk jaar door borstkanker worden geraakt.


Hier zijn enkele van de manieren waarop The Campaign wereldwijd invloed heeft en zal blijven maken:


Toch is er werk aan de winkel. Vrijwel iedereen, ongeacht land, leeftijd, levensstijl of waarden, blijft

getroffen door deze ziekte die geen grenzen kent. Borstkanker is de meest voorkomende vorm van kanker bij vrouwen wereldwijd. 1 op de 1.000 mannen zal in zijn leven borstkanker krijgen.

We zijn sinds het begin in de voorhoede van de beweging en onze toewijdingblijft sterker dan ooit.

Global Ambassador Bari Seiden-Young
Vice President, Global Corporate Communications The Estée Lauder Companies Inc

Bari Seiden-Young leidt de Breast Cancer Campaign namens The Estée

Lauder-bedrijven en is ook lid van de adviesraad van de borstkanker

Onderzoeksstichting. Haar passie voor The Campaign en haar missie heeft geleid tot transformatieve wereldwijde impact door meer actie, fondsenwerving en bewustwording sinds ze haar rol op zich nam in 2010.

"We kennen helaas allemaal iemand die is getroffen door borstkanker - het is de meest voorkomende kanker bij vrouwen over de hele wereld - en de oorzaak resoneert zowel persoonlijk als professioneel, omdat ik dierbaren heb verloren aan deze ziekte. Evelyn Lauder zei altijd, als we borstkanker zouden gaan verslaan, zou dat wel kunnen, maar nooit door één persoon, het zou een groep moeten zijn. Ik ben vereerd dat ik leiding geef aan een campagne die een bindend punt van trots is, voor zowel onze werknemers als internationale belanghebbenden. Het heeft een reële impact gehad op de levens van degenen die zijn geraakt door borstkanker. "